We smijten ons in het verkeer!

15 januari 2014 - Paramaribo, Suriname

Onze dag begon al vroeg, want om 7u waren we al wakker! Maar verrassend genoeg waren we redelijk uitgeslapen! Wie dit niet was, was het wel na de koude douche       ;-)!  Kennisgemaakt met de huisgenoten, leuke Hollanders, maar de meeste vertrekken al deze week terug naar Nederland. Hopelijk komen er andere studenten gedurende ons verblijf!

Na ons lekker ontbijt, besloten we de organisatie te bezoeken! Nu zouden we meer weten over wat ons hier te wachten staat!

We namen onze fiets en trotseerden het verkeer. Links rijden en een achteruitrem maakten deze rit avontuurlijk met grappige momenten. Zo ontdekten we dat Suriname een eigen toetertaal hebben! 1 keer toeteren= dank u ! 2 keer toeteren= je hebt voorrang, welke kant zijn we nog aan het onderzoeken! 1 lange toeter = negatief ! We denken deze laatste nog niet te hebben gehoord!

Daar aangekomen werden we heel goed ontvangen en morgen vliegen we erin!

Nog enkele sfeerbeelden, vind je bij de foto's ;-)!

Slaapwel voor jullie! Wij gaan nog lekker barbecueën met de andere studenten van ons huisje!

1. Paps en moesje Bente:
    16 januari 2014
    Succes, invliegen maar! Laat de boel ginder maar zien dat jullie geen watjes zijn. :-) :-) :-)
  2. Jolinte:
    16 januari 2014
    WOW! Jullie foto's zijn er awesome uit! Hier regen, regen, regen,... Geniet dus maar van de zon daar! Als ik tijd had, k zou zo een ticket boeken en afkomen voor 14 dagen ;P
  3. Jackie & Chantal, Zelzate:
    17 januari 2014
    Hoi,
    fijn dat jullie er in kunnen vliegen!
    Véél doorzettingsvermogen voor jullie opdracht gewenst.
    Maar vergeet niet te genieten! :-)
    PS Misschien TOETEREN ze daar wel in morse code !?
    Succes voor jullie allen,
    marsmannetje